Bun venit în lumea mea digitală – locul unde ajung antreprenorii mici și mari, conștienți și dornici să construiască afaceri durabile și de succes atunci când caută soluții personalizate la probleme cu resursele umane pe care le întâmpină.
Știai că…
Un contract „ca la carte” te poate scăpa de complicațiile unor procese costisitoare în momentul în care apar conflicte între tine și angajații tăi?
O fișă de post personalizată cu adevărat presupune cu mult mai mult decât schimbarea numelui angajatului sau a 2-3 responsabilități?
Cel mai important aspect este că te poate scăpa de foarte multe neplăceri și totodată îți poate economisi bani atunci când angajații tăi nu își îndeplinesc sarcinile de lucru și vrei să îi sancționezi/ concediezi.
Un REVISAL bine întocmit te poate scăpa de plata unor amenzi cuprinse între 2000 - 20.000 de lei/ angajat?
Un audit extern al resurselor umane, realizat periodic, reduce semnificativ costurile cu resursa umană, eficientizează procesele și procedurile din companie etc.?
Dacă ai răspuns Da, vreau să te felicit sincer și să te anunț că te afli printre 5% dintre antreprenorii români care sunt conștienți de importanța documentelor de resurse umane și nu numai.
Știu că această statistică poate fi destul de șocantă, însă din păcate aceasta este realitatea la noi în România, fapt ce mă impulsionează și mai mult să mă dedic în totalitate misiunii mele amintite mai sus.
Numele meu este Camelia Florescu. Sunt antreprenor de peste 10 ani, expert în Legislația Muncii acreditat UNELM și fondatoarea Partenerul tău HR – o platformă online a cărei misiune este să ofere antreprenorilor din România răspunsurile și mai ales soluțiile potrivite pentru problemele cu resursele umane cu care se confruntă în companiile lor.
Fiecare serviciu pe care eu și echipa mea le oferim, fie că este administrare resurse umane, REVISAL, consultanță în legislația muncii sau audit resurse umane, este conceput și livrat astfel încât să răspundă concret nevoilor tale reale.
Lucrul în echipă, parteneriatul și colaborarea sunt aspecte cheie în relațiile cu clienții mei. Sunt adepta comunicării transparente și chiar dacă pentru unii sună a clișeu, eu și echipa mea suntem alături de clienții și partenerii noștri la fiecare pas pentru a ne asigura că sunt protejați de orice pericol atunci când vine vorba de resursele umane.
Cred cu tărie că „O mărime nu se potrivește tuturor”… lucru crucial, mai ales atunci când vorbim despre administrarea resurselor umane și nu numai.
3 ATU-uri pentru un parteneriat pe termen lung, bazat pe încredere și transparență
01
Experiența mea de 25 de ani în mediul privat , dintre care peste 10 ca antreprenor în propria firmă
Sunt antreprenor ca și tine. Știu exact problemele cu care te confrunți și crede-mă când îți spun că îți înțeleg nevoile și frustrările. Știu cât de întortocheată este legislația muncii, cât de mult timp îți ia să fii la curent cu toate noutățile și că acest lucru îți poate afecta performanța în afacerea ta.
Am decis să devin expert în legislația muncii tocmai pentru că în ultimii 4-5 ani am întâmpinat multe provocări cu resursa umană din compania mea: reclamații, controale venite peste noapte cărora le-am făcut față cu succes, dar care m-au costat multe nopți nedormite și nu numai.
02
Sunt membru acreditat UNELM (Uniunea Națională a Experților în Legislația Muncii)
Deși studiez legislația muncii de peste 8 ani de zile, pentru a-mi proteja în primul rând afacerea mea și afacerile membrilor de familie și a prietenilor mei apropiați, eram conștientă că sunt anumite spețe pe care nu le înțeleg în profunzime. Așa că anul trecut am făcut pasul decisiv și m-am format ca expert în legislația muncii, ducându-mi astfel cunoștințele dobândite în domeniu la nivel de top.
Odată cu această acreditare, am primit acces la informații extrem de valoroase – cum se aplică corect prevederile legale privind raporturile colective și individuale de muncă, cum se previn eventualele abuzuri ale angajaților, și multe altele – de care beneficiază în prezent și clienții mei actuali.
03
Primești soluții personalizate care îți protejează afacerea, dar mai ales buzunarul - GARANTAT 100%
Am decis să devin expert în legislația muncii din dorința de a sprijini cât mai mulți antreprenori din România să uite pur și simplu de grija reclamațiilor, controalelor și mai ales a amenzilor. Iar acesta este atât diferențiatorul meu cheie, cât și asul tău din mânecă în relația cu angajații tăi și cu Inspectoratul Muncii.
Indiferent ce neclarități și probleme întâmpini atunci când vine vorba de administrarea personalului și nu numai, la noi găsești întotdeauna soluții 100% croite pe măsura afacerii tale, care vin la pachet cu Garanția „ZERO LEI” Amendă.
Da, citești bine. Cred cu tărie în ceea ce fac și de aceea eu și echipa mea ne asumăm responsabilitatea soluțiilor pe care ți le oferim.