Te-ai săturat să cauți în sute de pagini de legislație răspunsuri și soluții pentru a respecta 100% legislația muncii de la Angajarea și până la Plecarea fiecărui angajat?

ACUM ai Soluțiile Potrivite la Îndemâna TA!

Soluția 1. Administrare Resurse Umane de la Angajare până la Plecare

by Camelia Florescu - Partenerul tău HR

Realizăm pentru compania ta dosarele de personal de la angajare până la plecare pentru ca tu

să ai mai mult timp să te ocupi de afacerea ta.

Concepem și întocmim:

  • contracte individuale de muncă personalizate, incluzând clauze specifice în funcție de natura activității companiei tale;
  • acte adiționale de modificare a contractelor individuale de muncă;
  • decizii încetare/ suspendare a contractelor individuale de muncă;
  • fișe de post personalizate, în funcție de nevoia reală a postului, nu șablonată, pentru fiecare angajat;
  • adeverințe de vechime în muncă pentru angajați pe perioada desfășurării activității în compania ta;
  • dosare de personal conform legislației în vigoare.

Iată două beneficii principale pe care le obții atunci când ne alegi:

Contracte individuale de muncă și fișe de post personalizate, nu tipizate, pentru fiecare angajat, care:

- te ajută în buna derulare a relațiilor de muncă cu angajații,
- te protejează împotriva conflictelor de muncă cu angajații.

Dosar de personal de la angajare până la plecare, fără greșeală, garantat 100%.

Soluția 2. REVISAL fără greșeală, Garantat 100%

by Camelia Florescu - Partenerul tău HR

Întocmim, completăm și transmitem Registrul Genera de Evidență al Salariaților (REVISAL) către

Inspecția Muncii, pentru ca tu să scapi de grija amenzilor.

Principalele etape pe care le urmăm pentru ca tu să primești un REVISAL fără greșeală:

  • Întocmim Registrul General de Evidenta al Salariatilor conform HG 905/2017.
  • Înregistrăm / completăm în Registrul General de Evidență al Salariaților, în format electronic, modificările conform legii (înregistrări, modificări, suspendări, detașări contracte individuale de muncă).
  • Transmitem Revisalul către Inspecția Muncii.
  • Generăm rapoarte salariați la cerere.

Principalul beneficiu pe care îl obții atunci când ne alegi

Transmitem Revisalul către Inspecția Muncii corect și la timp, fapt care te scapă de amenzi între 2000 - 20.000 de lei/ angajat

Soluția 3. Consultanță Legislația Muncii

by Camelia Florescu - Partenerul tău HR

Oferim servicii de consiliere și asistență personalizată pentru desfășurarea corectă a relației de muncă între compania ta și angajații ei. Astfel, eviți reclamațiile adresate Inspectoratelor de Muncă și/ sau diminuezi litigiile ajunse pe rolul instanțelor de judecată.  

Întocmim următoarele documente:

  • Regulamentul Intern;
  • Contract Colectiv de Muncă;
  • Regulament de Organizare și Funcționare.

Oferim consultanță și asistență:

  • în gestionarea procesului de evaluare profesională a angajaților;
  • în gestionarea procesului de cercetare disciplinară;
  • privind aplicarea Legislației Muncii în vigoare.

Asigurăm concilierea conflictelor de muncă.

Te reprezentăm sau te asistăm cu ocazia oricărui control pe linie de Inspecția Muncii.

Te informăm periodic de modificările legislative (abonament lunar).

Iată cinci beneficii principale pe care le obții atunci când ne alegi:

Primești documente personalizate, nu tipizate, care îți asigură o bună desfășurare a relației de muncă cu angajatii tăi.

Ai un consultant dedicat care îți este alături să te îndrume și să te asiste atunci când ai cea mai mare nevoie, așa că poți dormi liniștit. Lasă în grija noastră problemele legate de resursele umane.

Primești soluții legale pentru stingerea conflictelor de muncă apărute între tine și angajații tăi.

Ești lipsit de griji și scutit de amenzi în cazul unui control pe linie de Inspecția Muncii,

Ești mereu informat la timp și nu te iau prin surprindere schimbările și noutățile din legislație

Soluția 4. Audit Resurse Umane

by Camelia Florescu - Partenerul tău HR

Verificăm corectitudinea documentelor, care au legătură cu raporturile de muncă, întocmite de personalul propriu sau prestatorul de servicii resurse umane externalizat. Oferim soluții punctuale

pentru rezolvarea eventualelor probleme identificate.

Auditul resurselor umane implică următoarele etape:

  1. Verificăm dosarele de personal și corectitudinea documentelor care au legatură cu raporturile de muncă.
  2. Generăm un raport cu privire la situația constatată.
  3. Propunem un plan de măsuri pentru remedierea deficiențelor.

Iată două beneficii principale pe care le obții atunci când ne alegi:

Ai un partener HR care știe, vrea și poate să realizeze un audit al resurselor umane, asigurate de personalul companiei tale, bine și la timp

Ai garanție 100% că tot ce au realizat angajații tăi care se ocupă de administrarea resurselor umane, corespunde cu legislația muncii și implicit cu cerințele Inspectoratului Muncii.

Te întrebi care sunt soluțiile de care ai nevoie?